sobota, 21 marca 2015

Cytaty "rock"

- co ro­bisz, mu­zyku? - za­pytałem gwiaz­dy rocka.
- gram! - od­po­wie­dział dum­nie pod­nosząc głowę.
- co ro­bisz, mu­zyku? - za­pytałem piosen­karki telewizyjnej.
- śpiewam - od­parła nie­wzruszo­na, minęła mnie i poszła.
- co ro­bisz, mu­zyku? - za­pytałem zwykłego, sza­rego pa­na grające­go codzien­nie blues na ulicy.
- żyję. 



Naj­piękniej­sze są te dni, w których siedząc ze starą gi­tarą wie­rzysz, że zos­ta­niesz gwiazdą roc­ka...
Naj­piękniej­sze są te dni, w których pat­rząc na zdięcie ido­la wie­rzysz, że zos­ta­nicie kiedyś kum­pla­mi...
Naj­piękniej­sze są te dni, w których mając kil­ka szkla­nych ku­lek wie­rzysz, że są to naj­większe skar­by świata...

Oni się śmieją, że jes­tem dziecin­ny, że mam marze­nia, które się nie mogą spełnić

Ja się śmieje, że nie mają na­wet marzeń. Brak marzeń nie jest bra­kiem roz­cza­rowa­nia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz